1 דקות קריאה
מחפשים לרכוש נכס באיטליה

כך תוכלו לקנות בית באיטליה 


עצרו הכול כי השמועות נכונות: כן, אתם יכולים סוף-סוף לשים את ידכם על נכס באיטליה שטופת השמש עבור יורו אחד בלבד. אך כמו כל דבר בחיים, גם כאן יש קאטצ' מסוים.

ראשית נאמר שההצעה היא אמיתית לחלוטין ותקפה לכפר בשם אולואי המצוי בסרדיניה (Ollolai, Sardinia) המונה כ-1,300 איש, מתוכם צעירים ספורים. הכפר עושה מאמצים כבירים מאז 2015 לבלום את מגמת צמצום האוכלוסייה. אי לכך הקונים פוטנציאליים ירוויחו אמנם מציאה, אולם בו-בזמן ההשקעה שלהם אמורה לסייע לקהילה המקומית ולהיסטוריה של הכפר.

אפשרות השקעה בדרום איטליה – מדוע כדאי?

קניית נכס באיטליה בכל הקשור למשקיעים הזרים, היא קניה שמתפקסת לרוב על אזורה הדרומי של המדינה. הסיבה שרבים בוחרים להתמקד בדרום איטליה אינה מקרית, והיא מבוססת על כך שממשלת איטליה החליטה בשנים האחרונות להזרים תקציבים רבים לטובת פיתוח אזור זה.

 לצד השקעתה של ממשלת איטליה, גם האיחוד האירופאי תומך בטיפוח האזור, כך שאזור ההשקעה של היום – הוא אזור הרווח של המחר.

אז מדוע כדאי ללכת על רכישת נדלן באיטליה דווקא באזורה הדרומי? ראשית, המחירים הזולים המאפיינים את האזור, בעיקר בעת שמשווים את המחירים לנכנסים המוצעים למכירה בצפון איטליה. לצד המחירים הזולים שהופכים את הנכסים לנגישים יותר, הרי שהנדל"ן באזור זה הופך מפותח יותר ויותר משנה לשנה, כך שעולה הסבירות כי ההשקעה באזור תניב רווחים גדולים יותר למשקיעים בו כיום. אם השקעת נדל"ן מבוססת בעיקר על זיהוי הזדמנויות, הרי שזו ההזדמנות שלכם לרכוש נכס באיטליה במחיר משתלם.

 

מחירי נדל"ן באיטליה – מה המספרים אומרים?

באיטליה ניתן ליהנות מחוקי מס נוחים מאד. מעבר לכך, אם מתפקסים לרגע על המחירים, הרי שאזור הדרום כאמור מנגיש את השקעות הנדל"ן יותר מאזורים אחרים. כך לדוגמא, ניתן להסתכל על דירות יוקרה מפוארות באזור קלבריה המתומחרות בכרבע מיליון יורו בלבד.

לצורך העניין, דירות בגודל דומה באזור מרכז איטליה מתומחרות בעלות כפולה ומגיעות גם לכ-500,000 יורו. חשוב לציין כי מעבר למחירים האטרקטיבים שהופכים את ההשקעה לנוחה יותר, הרי שאזור הדרום מסתמן כאזור ההשקעה האידיאלי ביותר כעת, זאת מאחר והוא נמצא בפיתוח כך שהעיניים נשואות אליו.

אז האם כדאי להשקיע בנדל"ן באיטליה בשנת 2019? התשובה לכך חיובית. המחירים הנוחים והתשואה הרווחית הופכים את ההשקעה לכדאית מאד, כאשר ניתן לראות דרך קבע איך איכות החיים צומחת באזור הדרום. נצלו את ההזדמנות להשקיע בקרקעות באזורים אלו והצטרפו אל יזמים ואנשים פרטיים שכבר נהנים מהשכרתם של בתי נופש עבור תיירים, שגם הם הופכים את ההשקעה שלכם לכדאית.

המבנים המוצעים לרכישה הם מבנים היסטוריים שהוזנחו עשרות שנים (ולפעמים אף יותר), וכחלק מתנאי מהרכישה תתבקשו לשפץ אותם על-פי רוח המקום וחוקי השימור המתבקשים. לוח הזמנים לסיום השיפוץ הוא 3 שנים מרגע הרכישה. במקרה שהשיפוץ לא יסתיים בזמן, לכפר יש את הזכות לרכוש את המבנה בחזרה במחיר הרכישה הנמוך. 


לעוד מידע לגבי נכנס באיטליה צרו קשר עוד היום עם גל אוסובקסי איש הנדלן שלכם גם באיטליה